Organizační informace
Termín konání:
15. – 16. října 2015
Místo konání:
Umělecké centrum UP / Konvikt
Univerzitní 3-5, Olomouc
Jednací jazyk:
český, slovenský, anglický
Registrace účastníků:
15. 10. 2015 14.00 –18.00 hodin
16. 10. 2015 8.00 –15.00 hodin
ODBORNÉ PŘEDNÁŠKY
Délka 15 + 5 minut odborná diskuse.
Dataprojekce, akceptovány jsou CD, DVD, flash disk.
PŘIHLÁŠKY K ÚČASTI
Přihlášky k účasti naleznete on-line na těchto stránkách. Přihlášku je možno poslat elektronicky nebo na Konferenční servis UP.
Vyberte prosím pouze jeden způsob zaslání přihlášky.
Termín zaslání přihlášky: 15. 9. 2015
Potvrzení registrace, tj. informace o přijetí přihlášky k účasti, zašleme do 30. 9. 2015
AKREDITACE
Akce bude zařazena do systému celoživotního vzdělávání lékařů, kreditové ohodnocení bude uvedeno na webových stránkách konference.
POPLATKY
Registrační poplatek |
| Úhrada |
| Úhrada |
Lékaři (VŠ pracovníci) |
| 500,– |
| 700,– |
Studenti v lékařském studijním programu a sestry poplatek neplatí |
| 0,– |
| 0,– |
Registrační poplatek zahrnuje účast na odborném programu včetně výstavy firem, tiskové materiály, účast na společenském programu, občerstvení a certifikát ČLK.
Platbu registračního poplatku zašlete na účet Univerzity Palackého v Olomouci nejpozději do 30. 9. 2015.
Název účtu:
Univerzita Palackého v Olomouci
Komerční banka, a. s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1096330227/0100
Variabilní symbol: 999021114
Pro účastníky ze zahraničí:
IBAN: CZ 090 1000000 191096330227
BIC: KOMBCZPPxxx
Hotově u registrace:
Po 30. 9. 2015 nelze platit poplatky převodem, pouze v hotovosti u registrace.
V případě, že budete požadovat vystavit fakturu či daňový doklad, vyplňte v přihlášce příslušnou kolonku, nutno uvést IČ a DIČ.
NUTNÉ! NEPŘEHLÉDNĚTE!
Pokud uhradíte registrační poplatek na účet, prosíme o zaslání kopie dokladu o zaplacení e-mailem, poštou s uvedením, za koho je částka hrazena.
SPOLEČENSKÉ AKCE
15. 10. 2015, 19.30
Pracovní večeře / restaurace Vila Primavesi
16. 10. 2015, 19.30
Společenský večer / Atrium Uměleckého centra UP
UBYTOVÁNÍ
Ubytování je rezervováno v termínu 15. – 17. 10. 2015 ( 2 noci) v Business hotelu Alley ****, Michalské stromořadí 5, Olomouc, tel.: 585 502 999, e-mail: booking@hotel-alley.cz, www.hotel-alley.cz
Ceny ubytování vč. snídaně:
Jednolůžkový pokoj 1.645,- / noc
Dvoulůžkový pokoj 1.855,- / noc
V hotelu si účastníci ubytování za snížené ceny objednávají sami, při objednávání je nutno vždy uvést, že se jedná o účastníka Neuroimunologického sympozia, (jinak může hotel sdělit, že je obsazen). Rezervace je pro účastníky konference maximálně do 15. 9. 2015, poté hotel nevyčerpané kapacity ruší. V případě objednaného a nevyužitého ubytování si hotel účtuje 100% z ceny ubytování.
Pro členy vědeckého výboru, zvané řečníky a zástupce firem zajišťuje ubytování konferenční servis UP.
ZRUŠENÍ ÚČASTI
V případě zrušení účasti prosíme podat písemnou zprávu na Konferenční servis UP. Účastníkům, kteří uhradí poplatky a zruší účast do 20. 9. 2015, budou poplatky vráceny v plné výši. Po tomto termínu poplatky nevracíme, ale zašleme materiály z konference.
DŮLEŽITÉ TERMÍNY
Termín zaslání přihlášky |
| 15. 9. 2015 |
Termín zaplacení poplatků převodem |
| 30. 9. 2015 |
Potvrzení registrace |
| 30. 9. 2015 |
KONTAKTY
Vědecký sekretariát:
Prof. MUDr. Jan Mareš, Ph.D.
Neurologická klinika LF UP a FNOL
I. P. Pavlova 6, 775 20 Olomouc
Tel.: 605 783 877
E-mail: janmaresh@seznam.cz
Registrace účastníků a firem:
Jitka Hýbnerová
Konferenční servis UP
Biskupské nám. 1
771 11 Olomouc
Tel.: 585 631 125, 606 928 314
E-mail: jitka.hybnerova@upol.cz